Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 1, 2010
Image Size
880 KB
Resolution
800×1109
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,428 (3 today)
Favourites
253 (who?)
Comments
167
Downloads
198
×
A New Beginning by LittleMirai A New Beginning by LittleMirai
... I prefear this title better xD Well, yeah, it's from the point of view of both of them! It will really be a new beginning for Trunks, who will have peace in his future, and for Sally.

The colors made me go totally crazy @_@ but at the end i managed to combine something with the few markers i do have xD (thanx for Photoshop who helped me fixing all of them xD) ... I have to admit, there's still something i don't really like about the colors, but oh well... :iconpunkish-lozer: told me they're ok, so they'll remain this way xD

I'm sorry for the destroyed landscape xD i tried my best but it's not so simple to do xD

I added the 'HOPE' on the wall behind them, as :iconmercuryzero11: told me to do :meow: it looks good in there, i think =) thanx for advice me :hug:


What more? I think it's all =)
I hope ya all like it :glomp:

Questions? Just ask =)


Trunks, Dragon Ball Akira Toriyama
Sally is mine
Add a Comment:
 
:iconelechihuahuataco:
elechihuahuataco Featured By Owner Jul 10, 2014  Hobbyist General Artist
what type of markers did you use?
Reply
:iconuchihaseira:
UchihaSeira Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
just so beautiful! Should always have hope....very true cuz only if you believe you will see a brighter future :) Lovely pic
Reply
:iconlittlemirai:
LittleMirai Featured By Owner Oct 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
i think that's the message that comes from Trunks =D thank you =)
Reply
:iconuchihaseira:
UchihaSeira Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist General Artist
Lol i guess....but its something i believe too :)
Reply
:iconmidnightdracko:
midnightdracko Featured By Owner Apr 13, 2012
what a loving theme and it's also kinda sad.love it! btw cute couple
Reply
:iconlittlemirai:
LittleMirai Featured By Owner May 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah it's a sad moment of the story, i'm happy you like it thanx
Reply
:iconmidnightdracko:
midnightdracko Featured By Owner May 6, 2012
awww living in such a sad time but love pulled them throught it.how sweet
Reply
:iconlittlemirai:
LittleMirai Featured By Owner May 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah something romantic like that
Reply
:iconfireangel20:
fireangel20 Featured By Owner Jan 28, 2012  Student General Artist
this....is....AMAZING!!!!
Reply
:iconlittlemirai:
LittleMirai Featured By Owner Jan 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
=) thank you
Reply
Add a Comment: